20 Temmuz 2009 Pazartesi

Parayla Seks: İğrençlik mi? Yoksa apayrı bir zevk mi 2? Yani, devam...

İlkini okumamışlar lütfen buraya tıklayarak şu ilk postu okuyuversinler.

Ne demiştik?

Erkekler ikiye ayrılır. Paralı sekse sıcak bakanlar, bakmayanlar. Sıcak bakmayanlar kendi aralarında 3'e ayrılır. Zaten istediğim an yapabiliyorum diyen palavracılar, zevkli bulmayanlar ve kendine yakıştıramayanlar. Peki sıcak bakanlar kendi içlerinde kaça ayrılır? Cevap: Hiçbişeye ayrılmazlar. Onlar doğru yolu bulmuş, daha ne ayrılacaklar.

Sıcak bakanları da sıcak bakmayanları da iyi tanırım. Her iki tarafta da bulundum. Onlardan biri oldum. Onlarla güldüm, onlarla ağladım. Sıcak bakmayanlar hakkında yorum yapmayacağım. Her fikre saygı duymak diye bir şey var. Ama yine de son söz babında onlara bir çift lafım var: Lan oğlum Pretty Woman'ı da mı seyretmediniz lan? Gördünüz. Richard Gere, haza beyefendi adam, filmde karizmaysa karizma, paraysa para, limuzinse limuzin... O bile ihtiyaç duyuyor. Lütfen.

Pretty womaan, walkin' down the street... Resme tıklayın ve J. Roberts'ın hatlarının mükemmelliğinin farkına varın.

Neyse,
Bunun bir seks hikayeleri bloguna dönüşmesini istemiyorum (onları kalitesiz ya da aşağılık bulduğumdan değil, bilhassa onlara saygımdan). İstemememden kelli, burada hikayelerimi biraz daha kelimeleri seçerek anlatacağım.

Şimdi, daha önce de belirttiğim gibi, mesleki ekspertize saygı duymak gerekir.

Federico Fellini demiş ki, "Deneyim, başka şeylere bakarken kazandığımız şeydir." Yani, bi düşünün şimdi o kadın kimbilir kaç şeye baktı. Neler neler biliyodur o. Di mi ama? Ben bu tecrübeyi, beni kendi zevk dünyamda hazdan hazza uçurabilecek bu ziplenmiş paketi neden açmayayım? Nitekim kendi seks zevkime dair çok şey öğrendim hayat kadınlarından. Daha önce keşfedemediğim bir sürü zevk kanalını onlar sayesinde keşfettim. Bunu keşfettiğim küçük şeyleri becerebilen sevgililerimi daha çok sevdim. Onlar olmasa, ben belki bir sürü şeyden bihaber olacaktım. Sevgililerim de...


Federico Fellini de kendini sanatına adamış adam, Bilse ki kendime ders çıkartırken ben oradaki "şey" yerine bizim "şeyi", yani bildiğimiz Djemba Djemba'yı koyacağım, belki de etmezdi bu lafı.
Sanaaaaat, beni neden yoruyosuuun?

Onlar olmasa... Evet bu başlangıç güzel bu cümle üzerinden devam ediyorum.




  • Onlar olmasa, ben hayatta Maria Sharapova'dan daha güzel bir kadınla beraber olamazdım. Ama oldum, onlar sayesinde. (Bu cümleyi lütfen iyi düşünün, iyi tartın)
  • Onlar olmasa, beni bir kadının en mutlu edecek numaralarını öğrenemeyecektim, ya da öğrendiğimde çok geç olacaktı.
  • Onlar olmasa ortalıkta bir sürü tehlikeli adam olmaz mıydı sizce? Nereye boşalacaktı erkeklerde birikmiş onca cinsel enerji.

Bir düşünün. Sekse dair müthiş bir know how aktarımı var burada. Hayat kadınlarından bize, bizden de beraber olduğumuz sevgililerimize aktardığımız. Ulan resmen köprüyüz ha, bak şimdi fark ettim. Bi titreme geldi. Titremeyi müteakip aklıma da Şarapova geldi, yukarda da yazdım ya ondan herhalde. Bi yurtdışı yapmam lazım. Yanlış anlamayın lütfen, bilgi aktarımı için ;)...

2 DIYECEGIM ODUR Kİ...:

Edward Ander dedi ki...

o cümleyi düşününce maria şarapova ile de yattığın anlamı çıkabiliyor.

hakkaten derin cümleymiş. =))

T.I dedi ki...

Valla verse hiç düşünmem. Lakin kız beni henüz göremedi. Öyle bi şanssız durum var yani kızcağız için. Zamana bırakıyorum. :)

 


TEHLİKELİ İLİŞKİLER © 2008. Design by: Pocket