5 Temmuz 2009 Pazar

Paramparça Aşklar ve Börekler...



Başlıktan da tahmin edebileceğiniz gibi bu sefer bahsedeceğim kız arkadaşımın için kullanacağım sembol: Börekçi. Börekçi kod adını "sıfır seksapel" başka takacak ad mı bulamadın diye yorumluyor olabilirsiniz. O halde büyük yanılgı içerisindesiniz.
Evet, börekçi diyince benim de aklıma ilk aşamada şöyle ucu yuvarlanmış satır gibi bir dev bıçakla tezgaha takkada takkada vuran kıllı, kalın kollu bir erkek geliyor. Ama bu yanılgının beyninizde çizmeye çalıştığı resme lütfen engel olunuz, ve okumaya devam ediniz.

Üniversiteyi anne babadan ayrı okudum ve imkanlarım çok şükür ki gayet iyiydi. Tek başıma oturduğum güzel bir evim, "her işimi görecek" bir arabam, hepsi vardı. ÖYS'deki başarım babam tarafından gayet güzel takdir edilmişti. Sayelerinde süper bir okul hayatı yaşadım. Ne kadar teşekkür etsem azdır.

Börekçinin adı Filiz'di. Pek güzel bir kızdı. Taksim kasaydı (Galiba bir sonraki post'umda şu kasaları size tanıtmam gerekiyor. Taksim kasa/Etiler kasa/Minyon Kasa) Neyse, Filiz üniversite yıllarındaki ilk kız arkadaşımdı. Güzellik derecelendirmesi olarak 7,5/10 civarı. Erkekler ne demek istediğimi çok iyi anlıyorlar eminim. (Bir sonraki postta hanım okuyucular için "kasa" tanımlarını açarken bu numaralandırmanın kriterlerini de anlatacağım, ya Rabbim ne kadar çok parantez açıyorum ben)
Evet, 7,5/10, feci anlayışlı neredeyse hiçbir falsosu da olmayan bir kız arkadaş. Hayatımın en huzurlu ilişkisi, 1,5 seneye yakın sürdü. Yatakta da en az 9/10'du. Bu konuda objektif bir yorum yapamıyor olabilirim, onunla tekrar bi yatma fırsatım olsa çok daha net bir notlama yapabilirdim. Ama aksi ispat edilmedikçe Börekçi benim için 9'dur. Ondan önceki 4 kız arkadaşımda görmediğim birçok şeyi onda gördüm:
İlk karşılıklı oral seks deneyimi, ilk uzun süreli ilişki, ilk gerçek ayrılık, ilk pişmanlık, daha neler neler... İlişkiyi sonlandıran taraf ben oldum. Çok da seviyordum. Ancak cinsel açlığım, tek kadınla beraber olduğumda dünyadaki bütün trenleri kaçırıyormuşum hissi o kadar güçlüydü ki, şimdi de öyledir ya neyse, ondan ayrılmak zorundaydım. Ayrıldık.

Büyük yaygaralar kopmadı. Çok üzüldük.

Hayatıma çok fazla kadın girdi. Arkadaşlarımın hayatına da, arkadaşlarımın hikayelerini de paylaşacağım ilerleyen zamanlarda... Arkadaşlarımın hayatına da dedim, çünkü erkekler arasında böyle konularda tecrübe paylaşımı kadınlara göre çok daha samimidir. Biz, birbirimizin ilişkilerinden çok şey öğreniriz. Gözlemim, kadınlar hiç böyle değil. Çünkü bir şekilde kendilerine dahi samimi olamadıkları için doğru analiz edilmeleri mümkün değil.

Misal, ben başka bir kadın için sevgilimden ayrılıyorsam, arkadaşlarımla bunu rahatlıkla paylaşabilirim. Arkadaşlarım "Lan ne şerefsiz adamsın, çok haksızlık ediyorsun kıza" da diyebilirler, "Oooh koy g.tüne iyi ettin" de. Ama kadınlar değil birbirlerine, kendilerine dahi pek böyle şeyleri söyleyemezler. Onlar arkadaşlarına başka bi heriften hoşlanıyorum, bundan ayrılacağım yerine: "T. ile ilgili kafam çok karışık. Ne yapsam bilmiyorum filan derler."

Börekçi bu konularda biraz istisnaydı.

Börekçi adı nereden geliyor? Börekçi adı için niye önyargılı olmayın dedim?

Filiz gerçekten inanılmaz bir aşçıydı. Ben hayatımda bu kadar güzel yemek yapan, yemek yaparken kendinden geçen bir kadın görmedim. Issız'ın kadın şubesi. Yok yok. Benim evde bir börek yapardı, ertesi 3 gün bütün arkadaşlarım sinek gibi eve üşüşürdü. Bu adı da onlar taktılar zaten kıza.
Bu hayatta, nerde en iyi yaptığı yemek "tiramisu, çizkek mizkek" olan kadın var, hemen kaçın. Buradan tüm hemcinslerimi onlardan koşarak uzaklaşmaya ediyorum. Hiç yemek yapamam diyen bir kadın için hiç böyle düşünmüyorum. Ama Yemek yapmakla hiç aram yoktur fakat çizkekim mükemmeldir diyen kadınlardan hoşlanmıyorum. İyi pilav yapsın, fasulye yapsın, tiramisu zaten ardından gelir. Ama daha çay demlemeden tiramisuya girişmiş birisiyse ve bununla kasım kasım oluyorsa eyvahlık bir durum vardır. Bu, karakter olarak gösterişi seven, ama ilime bilime değer vermeyen insan tipidir. Hiç sevmem. Börekçi, her şeyi inanılmaz pişirirdi.

Bu yüzden börekçi kod adı değerlidir, seksidir, hor görülmemelidir.

Börekçi'den öğrendiklerim:
Her kadın aynı değildir. Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer, ama biraz daha aşağıdan da bi transit yol var. Dümdüz bir yol. Bazen o çok belirleyici olabiliyor.

8 DIYECEGIM ODUR Kİ...:

efsa dedi ki...

Sevdim ben bu Filizi.

semmy dedi ki...

al benden de o kadar...

simplelife dedi ki...

"Ama kadınlar değil birbirlerine, kendilerine dahi pek böyle şeyleri söyleyemezler. Onlar arkadaşlarına başka bi heriften hoşlanıyorum, bundan ayrılacağım yerine: "T. ile ilgili kafam çok karışık. Ne yapsam bilmiyorum filan derler."

Her ne kadar bir başksı için sevgilini terketmek kötü olsada bu kısım için seni alkışlıyorum.Gerçekten bizim kadar samimi değiller

cipim dedi ki...

genelleme yanlış. defalarca arkadaşlarıma söylemişimdir artık bu adamdan hoşlanmıyorum diğerini tercih edicem diye defalarcada yürü be cipim, koy götüne rahvan gitsin lafını duymuşumdur. kadınlarda sizin kadar samimi olabiliyorlar ilişkileri konusunda.

T.İ. dedi ki...

Aslında kadın kendi terk ettiğinde değil de, terk edildiğinde daha çok bahsettiğim durum :)

blue seeds dedi ki...

kadınlar samimi olamazlar çünkü bir kadını en acımasızca diğer bir kadın eleştirir ve yaftalar. Kadın kadının kurdudur, bilmem anlatabildim mi

athırsızı dedi ki...

börekçinin böreklerini yemişşin heralde sana guzel gelir tadı

Selin Keskin dedi ki...

"Misal, ben başka bir kadın için sevgilimden ayrılıyorsam, arkadaşlarımla bunu rahatlıkla paylaşabilirim. Arkadaşlarım "Lan ne şerefsiz adamsın, çok haksızlık ediyorsun kıza" da diyebilirler, "Oooh koy g.tüne iyi ettin" de. Ama kadınlar değil birbirlerine, kendilerine dahi pek böyle şeyleri söyleyemezler."

hiç huyum olmasa da bloglara yorum yapmak kabul etmiyorum kadınlar adına bu tespiti.

 


TEHLİKELİ İLİŞKİLER © 2008. Design by: Pocket