5 Temmuz 2009 Pazar

Eda ve Veda...

Simge'de çok çocuktum. Sevdiğin kız denince akla bisiklete binmek geliyorsa siz düşünün, o kadar çocuktum.

Ben her ilişkimi bir nesne, ses, belki o kızın en çok kullandığı kelime ya da da soyut bir sembolle aklımda tutuyorum. Mesela, ilk aşkım Simge benim için bisiklet zilidir. Ne zaman duysam (ki artık eskisi kadar bisiklet zili duymak imkansız) o gelir aklıma.

Arkadaşlarım da bu huyumu bilirler ve eski kız arkadaşlarımdan bahsederken hep bisiklet zili n'apıyo? N'oldu kelepçeyle? Geronimo ne zaman geliyor? (bir tanesi bütün erkeklere geronimo derdi, çok komik, kafa bir kızdı. biraz tanıdığı herkese "n'aber geronimo?" diye girerdi lafa :)

Neyse şimdi size kendisinden bahsedeceğim kızın adı Eda, ki bundan sonra kendisinden "Cat" olarak bahsedeceğim. Cat diyince hemen sizde Catwoman'ın seksi çağrışımlarının olabileceğini tahmin ediyorum. Hiç heveslenmeyin, her zaman ayağında olan bağcıkları gevşek Caterpillar botları yüzünden ona Cat diyorum. Babası bir havayolu firmasında çalışıyordu ve Cat'in yurtdışından gelen ve okulda ondan başka kimsede olmayan eşyaları meşhurdu. Cat'lari de Türkiye'de moda olmadan baya bi' önce giyiyordu.

Resim gittigidiyor.com'dan alıntıdır.

Güzel bir kızdı Cat, kumral, seksi minyon kasa, bayağı baştan çıkarıcı bir tipti. Büyük bir başarıydı benim için onunla çıkmak. Çünkü bilindiği gibi o dönemler senden yaşı büyük çakal erkeklerin senin ağzının orta yerine sıçtığı dönemlerdir. Ben yaş handikapıma rağmen Cat'i tavlamayı başarmıştım. Biraz tartaklandım ama olsun. Hakan diye bir tip vardı, okulda korkutmuştu beni filan. Cat'le tabii ki çok uzun sürmedi. bir kaç ay filan sanırım. Ama benim açımdan dolu doluydu. En çok şey öğrendiğim ilişkilerimden biri oldu. Ona kopya vereyim derken yakalanıp velilerimin okula çağrılmasından, bırak o kızı diye eve tehdit telefonları almaya, kızı sürekli eğlemeye çalışan denyo erkek pozisyonundan teddy bear'dan bile medet uman bir salak aşığa dönüşmeye kadar pek çok acayip şeyi Cat ile yaşadım. Allahtan o yaşlarda yaşamışım diyorum. O ayıdan hala medet uman koca koca adamlar var. Ne acayip.

Cat, bana ilk öpücük, ilk ayrılık acısı, ilk (ve son) teddy, diğer erkeklerlere karşı dikkatli olmalısın derslerini veren kişi oldu.

Öyle acayip bir sebeple ayrılmıştı ki benden ne yapacağımı bilememiştim. Ama arkadaşlarım (erkek olanlar) artık önceki gibi değildi. Bisiklet ziliyle olan ilişkimde bana sırtını çeviren arkadaşlarım şimdi ölümüne yanımdaydı. Artık kadınlara karşı yalnız değildim. Cat beni bizden iki sınıf büyük, Demir diye bir çocuk için salladı. Şimdi salladı diyorum ama o zaman kahrolmuştum. Gerekçesi derslerinin kötülüğü ve bu işlere kafasından çıkarmak istediği gibi saçma sapan bir şeydi, ben onla saatlerce ders çalışırdım istese...
Zaten iki hafta sonra o Demirle çıkmaya başladı, ben yine inanılmaz triplere filan girip bunu karşıma alıp oturttuğumda (ne salak adamım di mi?) Demir'in ona ders bile çalıştırdığını sınıfında ilk üçte olduğunu filan söylemişti. Kadınlar çok garip.

Cat'tan öğrendiklerim: Bir erkeğin kendi erkek arkadaş grubu inanılmaz önemli bir şey. Onlarla arkadaş olduğun gibi kimseyle olamıyorsun. olmamalısın da zaten bence. O tat, karşı cinsle herhangi bir şeilde yakalanabilecek bir şey değil. Cat bana degajı vurduğunda yanımdaki arkadaşlarım bu hayatta hala en süper vakit geçirdiğim insanlar diyebilirim. Bunun dışında Cat bana inanılmaz acı çektirerek, sonrasında bu kadar üzüldüğüme değer miydi diye bakmayı öğretti (ne demek istediğimi anlatabildim mi bilmiyorum.) İlk olduğu için öğrettiği klişeleri saymayacağım bile: İlk öpücük, ilk sinema arka koltuğu (bişey yaptımdan da değil ha, ama gişedeki kadına o en arkadan olsun cümlesinin ilk kuruluşu), ilk tekme, ilk tedy (hayııır)...

5 DIYECEGIM ODUR Kİ...:

Edward Ander dedi ki...

ilk tekme çok önemlidir! =))

Adsız dedi ki...

hangi donemde geciyor bu hikaye, lise mi acaba?

dersusto dedi ki...

hangi donemde geciyor bu hikaye, lise mi acaba?

T.İ. dedi ki...

Ortaokul yılları. Son zamanları...

athırsızı dedi ki...

eda gıder seda gelır takmayacan

 


TEHLİKELİ İLİŞKİLER © 2008. Design by: Pocket