4 Temmuz 2009 Cumartesi

Başlıyorum...

Eğer bir gün bu yazdığım cümleleri birileri okursa ne mutlu bana.
Çok kısa bir şekilde kendimden bahsedeyim. Bir mühendislik şirketi sahibiyim. Firmamın yurt dışından getirdiği bir malzeme ile bir anda normal mühendisten "başarılı mühendise" dönüvermiş bir insanım. Türkiye'nin iyi okullarından birini bitirdim, iyi kazanıyorum falan filan...

Konu bu değil.

Bu blogda yazacağım şeyler kadınları bazen kızdırabilir, gerçi erkekleri de kızdırabilir belki ama erkekler bu gibi konuları kadınlar gibi kişiselleştirmiyorlar. Kadınların bu konulardaki savunmaları erkeklere göre çok daha takım halinde bir savunma. Daha organizeler. Sanki 30 milyon kadın kafa kafaya vermiş ve bir ortak ağız belirlemişler gibi. Aslında kimin kızıp kızmadığı önemli değil. Ben bunları kimse kızsın diye yazmıyorum.

Çok yüzeysel bir örnek olacak ama bir kadın beni terk ettiğinde arkadaşlarımdan, ya sana "karı" mı yok boşver derlerken. Ben bir kadını terk ettiğimde onun arkadaşları, "şerefsiz herif" ona iyi bir ders vermeli diyorlar. (Bu arada çok okkalı aldığım dersler de oldu. İleriki post'larımda onları da anlatırım)

İlk yazıdan fazla uzatıp can sıkmak istemem. Ama kafamda nasıl bir blog planladığımı yazayım hemen.
İlişkilere dair yaşadıklarımı çıkardığım dersleri eskiden başlayarak tarih sırasına göre anlatacağım.
Fakat çocukluktan başlayan hikayeleri takip etmek sıkıcı olabilir. Bunun için aralara en yeni ilişkilerimden çıkardığım postlar sıkıştıracağım.
Bir yandan kronolojik sırayla anlatırken öte yandan araya tekila shot'lar serpiştireceğim ki zevki çıksın.

Sevgiler.

3 DIYECEGIM ODUR Kİ...:

Edward Ander dedi ki...

enee! tam da aradığım blog! yazınız efedim. güzel oluyor. kolay gelsin, hayırlı uğurlu olsun.

T.I dedi ki...

çok teşekkürler. umarım sonunda okunması kolay, sevkli ve güzel şeyler çıkar.

zührenin_sandalı dedi ki...

okunursun merak etme:) ilişkilerden bahsetmek yürek istiyor çünkü hemen saldırıyolar bana öyle yaptılar:) hemen terbiyesiz damgasını yiyosunuz:)umarım senin için iyi olur.

 


TEHLİKELİ İLİŞKİLER © 2008. Design by: Pocket