16 Temmuz 2009 Perşembe

Erkek Muhabbeti: Vocabulary ve Notlama

Anlatırken pek çok kere kendime göre kelimeler kullanıyorum. Pek kendime göre değil aslında. Çoğu erkekler arası iletişimden doğmuş kelimeler. Şimdi onları listeleyeceğim. Hemen ardından da dış görünüşlerine kadınları notlama kriterlerimizi yazacağım.

Vocabulary:

...Djemba Djemba: Benim aletin diğer adı.

... kasa: Bir kadının vücut yapısını simgeler. Örneğin:

___Bussiness kasa: İş kadını kıyafetli, seksi. Topuklu ayakkabılı, popoyu ön plana çıkartıcı dizüstü dar bir etek, üzerinde arka tarafı kapatmayacak göğüs kısmının manzarasına limitli izin veren bir gömlek. Topuz saç vb. Karakter olarak, hırslı.

___Etiler kasa: Boyalı saç, 4 mevsim bronz ten, mutlaka takı, rahatsız edecek derecede bol makyaj, boş konuşma, ilk defa giyilen ayakkabı (ayaklarını vurduğu çok olur). Karakter olarak, boş.

___Taksim kasa: Bakımlı olup olmaması gününe göre değişen. Kendine özendiğinde çok güzel olabilen, özenmedi mi de seksten soğutan. Taksim'i seven, güzel oldu mu insanın içini kıpırdatan cinsten. Karakter olarak, değişken. Kabul edilebilir - Çok akıllı skalasında değişen ama bunun altına pek düşmeyen.

___mature kasa: Yaşı var, ama kendini korumayı başarmış. Bazen genç kadınlar da mature kasaa olabiliyor giyimine, tavrına kilosuna filan göre. Mature kasa'nın en önemli özelliği biraz kilolu ama oranlarını koruyor olması.

___minyon kasa: Demi Moore vardı, ne seksi kadındı. Minyon kasa eşittir demi moore stili. Vinona da öyledir. Ama demi daha seksidir. Şimdi yaşlanmıştır. Minyon matur olmuştur :)

___anadol kasa: Kumaş iyi, ama kendine yakışanı giymeyi, kendine bakmayı hiç bilmiyor.

___çılgın kasa: Güzel, ama saçlarını bi' garip renklere boyayan. İlle de sadece belirli bir kesimdeki erkeklere oynayan. Acayip ayakkabılar giyen, cart pembe bluz altına cart yeşil bir şey giyen kadınlar. Vücut güzel, ama...

___sporcu kasa: Sporcu dediysem, gülleci halterci değil. Fitnessçı, Tenisçi, voleybolcu... Çok severim, güzelini çok severim. sıkı kollar. Güzel, ama ojesiz eller. Azıcık damarlı olabilir elleri, yakışır onlara. Seksi giyinmez, spor giyinir. Çok nadir, düğün arkadaşının bir şeyii varsa falan filan, bir giyinir. Çok can yakar.

___incredible kasa [feat. Lilith]: O insansa biz neyiz dedirten kasa tipi. Kasa bile diyesim gelmiyor ya neyse. Kalıp mı demeliydim. Özetle İskeletor olmayan manken fiziği. Fakat İskeletor değil dediysem etine buduna demek istemedim. Uzun bacaklar. Hep bakımlı,. Güzel giyinmeyi de biliyorsa iç titretir. Çok uzun boylularda güzel el ayak beklemek genellikle hata olur. Kasa tipini hatırlatan Lilith'e teşekkür.


kaçak kat çıkmak: Eğer ki bir ilişkin varsa, sürüyorsa ve öte yandan yeni bir ilişkin daha varsa. Kız arkadaşından ayrılmadan yeni bir kız arkadaş edinme durumu. (Tam tersi de olabilir, seksist yaklaşmanın alemi yok). "Oğlum bak yine kaç kat çıkıyosun, belediye s.kicek g.tünü!"

___belediye:
Kaçak kat çıktığın durumlarda, ilk ve ana sevgilin pozisyonundaki kız.

kaçak et kesmek: Sevgilin varken, one-night ilişki yaşamak.

şu an aklıma gelen bunlar. zamanla ekledikçe ekleyeceğim, merak etmeyiniz. Yorumlarınızla ek yaparsanız seve seve koyarım.

verkaça girmek: Diyelim ki bir arkadaşınız, size yeni bir sevgili yapmak için çok iyi pozisyonlar hazırladı. Bir nevi önayak oldu. Sayesinde sevgiliyi yaptınız. Siz de yeni edindiğiniz kız arkadaşınızın çevresinden size bu güzelliği yapan arkadaşınıza bir sevgili "yaparsanız", buna verkaç denir. Yani hop pası verir, hop bi şekil geri alır.

sapinto: Sap erkek modeli. (Aslında Portekizli bir futbolcunun adı. Sap yerine Sapinto daha karizmatik, o yüzden tercih ediyoruz.)

Notlama:

Güzellik, dış görünüş, fizikgörünümüne il bakışta verilen puan.

___5 ve altı: Out of question.

___5-6 arası: Bariz görünen kusurları var, ancak bariz görünen artıları da var. 5 barajını onlar sayesinde geçebilmiş. Mesela, kalçalar aşırı büyük. Ancak bel ve göğüs kabul edilebilir güzellikte. O zaman ne oluyor kalça onun için önemli bir kriter olmayan erkekler arasında, ya da koca kalça sevenler arasında prim yapabiliyor. Ya da vücut vasatın altı ama çok güzel bir yüz (Yüz çok büyük bir etken)

___6-7 arası: Güzel diyebileceğimiz aralığın başlangıcı. Pek çok vasatı var, ama total olarak güzel. Yani her maçta 3 yıldızlık oynayan bir oyuncu düşünün, onun gibi. Belki bir tane öne çıkan çok güzel bir yeri var. Ama hiçbir yeri de, ooo hayatta olmaz dedirtmiyor.

___7-8 arası: Dikkat! Pervane sınırı. 7 üzeri kadınlar, özellikle de 7,5 üzeri kadınlar erkekleri pervane edebilecek güzellikte olurlar. Akşam yatmadan önce mutlaka akla gelirler. Vücutları orantılı olur. Boyları kısa da olsa uzun da olsa seksapelleri vardır. Bakımlıdırlar. Arkadaşları da genelde güzel olur.

___8-9 arası: Buradaki sınır, makyajsız da çok güzel görünebilmektir. Yolda pek yanımızdan geçmezler. Bacaklar mutlaka uzun (vücuda göre), bel mutlaka çok ince, göğüsler mutlaka güzel olmalıdır. Bizim "vay be, ipek gibi ya bacaklara bak dediğimiz bacaklara." "Biraz selülitim var sen fark etmiyosun. " diyebilmelidir. Kolay değildir yani 8,5 9 numara alabilmek. Hep özen ister, hep iyi giyinme ister. Hep bakım ister, hatta belki estetik operasyon ister.

___9-10 arası: Tanrıçaların dünyasına hoş geldiniz. Ceketlerinizi ilikleyin ve güzelliğe saygı duyun. Bu aciz insanın, bendenizin kelimeleri onları anlatmaya yetmeyebilir. Ancak, Liv Taylor'un en seksi ve güzel hali gibi bir şeyden bahsediyoruz. Tıkandım. Nefes alamıyorum.

11 DIYECEGIM ODUR Kİ...:

T.İ. dedi ki...

Bu post'u okuyucularla beraber büyütebilmek istiyorum. Buraya yazılacak her yorum her görüş benim için çok değerli. Dilerim sayısı 5 olan takipçiler takp etmeye devam ediyorlardır.

Diego* dedi ki...

hemen bir yorum yazalim o zaman..eline diline saglik..alkislarla besleyelim yazarimizi..
bir solukta akla gelenler..nacizane;

Mature kasa: Monika Lewinsky
Taksim kasa: Arzu Yanardag
Bus. kasa: Defne Samyeli

Edward Ander dedi ki...

eheheh.. yorumda yoklama tandansı.. "edward!" "burda!" =))

T.İ. dedi ki...

Diego: hoşgeldin öncelikle. Nacizane ne kelime, her yorum, her tecrube basimizin ustune.
Yorumuna buyuk olcude katiliyorum.
Monica dışında.
Balina kasa diye bir kategorim olsa onu oraya alırdım.
Benim için mature kasa biraz Lale Mansur, Zuhal Olcay filan. Ancak Lale Mansur sanırım biraz daha iyi bir örnek.
Defne Samyeli'yi cuk oturtmuşsun. Yazarken ona celebrity bulmaya çalışmıştım ama ilk anda aklıma gelmemişti.
Akıl akıldan üstündür demişler, çok teşekkürler.
T.İ

T.İ. dedi ki...

Edward: Devam güzel ama derse katılım da bekliyoruz.

LİLİTH dedi ki...

kasa kategorizasyonunda eksik var, bu kdr mı yani, biraz daha gözlem pls..

T.İ. dedi ki...

@Lilith

Neler eksik mesela, ben aklıma gelenleri yazdım elimden geldiğince. Söylersen mutluluk duyar, hemen eklerim.

LİLİTH dedi ki...

ben tarif edersem olmaz ama bi mail verirsen sana bikaç foto göndericem, o fotograflardaki gibi bir tarz da var yani, sen kendi kelimelerinle yaparsın eklemeyi..

T.İ. dedi ki...

Ne demek?
tehlikeliiliskiler@gmail.com

Cenedra dedi ki...

Meraba;
sevgilimin tavsiyesi üzerine girdiğim blogunuzda ilk yarım saat içerisinde,hızla aramızda gelişen soru-cevap silsilesi sonucunda 7,5 not ortalamasıyla taksim kasa olduğuma karar verildi.yarım puanımıda istediğim zaman güzel olabildiğim için kırmış.Bu ne ya!!bu adam bana elf derdi elf!Tepkiliyim!!!

P.S.1:sakinleşir sakinleşmez ve tabi vakit bulur bulmaz yazılarınızı baştan okuyup yorumlamak keyifli olacak sanırım:)ama önce bi şu 7.5ğu bi sindireyim.
P.S.2:"özenmedi mi seksten soğutur" cümlenize zinhar katılmadığını belirtmesi kendisine hala sevgilim dememe sebeptir.

kolay gelsin..

T.İ. dedi ki...

@Cenedra: Süper yazmışsınız :). Yorumunuzu okuyunca sevindim diyebilirim. Blogu okumanızı sabırsızlıkla bekliyorum.

7,5 pervane sınırıdır. Çok da iyi nottur. Hiç sindiremeyecek bir şey yok bana göre. Hele ki KGG endeksi ile ibre 8'lere vuruyorsa... Erkek arkadaşınız sizi çok çok güzel buluyor diyebilirim.

Ne şanslı erkekler var. Bun bu blogu kız arkadaşlarıma gösteremiyorum :).

dipnot:
KGG endeksi ne diyeceksiniz şimdi? Neyse, blogu okuyacaksınız zaten.

Sevgiler
T.İ.

 


TEHLİKELİ İLİŞKİLER © 2008. Design by: Pocket