16 Temmuz 2009 Perşembe

The Untouchables... Yani Dokkundur!

Burada samimiyetle bütün ilişkilerimi anlatıyorum. Bugün blogumu ilk kez baştan sona okudum. Ve tam bu arada bu postu yazmam gerektiğinin farkına vardım. Çünkü okurken "amma da profesyonel görünüyorum" diye düşündüm. Sanki hiç iniş çıkışlar yaşamamış, önüme gelen ve her istediğim kadınla berabaer olmuşum. Elimden bir uçan bir de kaçan kurtulmuş gibi bir hava var.

T.İ bir an duraklar:
Lan acaba vaz mı geçsem? Devamını yazmasam mı? Karizmayı koymuşken. Yok yok. Erkek muhabbeti, burada her şey samimi.
Devam et oğlum.

Dediğim gibi, bir Kazanova, bir Don Juan, Mon Juan hiç bi bok değilim. Aksine göt olmuşluğum çoktur. Saymakla bitmez. Ancak atalarımız boşuna dememişler hamama giren terler diye. Göt olmak, bu işin tuzu biberi.

İşte o hikayelerden biri:



Adı Simge, ama daha o ilk postumda size bahsettiğim Simge değil, başka Simge. Bu, göt oluşumun Simgesi. O postta da demiştim Simge ismi hayatımda ilginç şekilde dönüm noktalarına oturmuş bir isim diye.

5 - 6 sene önceydi, Simge diye bir kıza taktım kafayı. Ama ne takmak... Resmen uyku uyuyamıyorum. Ortak arkadaşım da çok, herkesi seferber ediyorum. Herkese zindan ettim hayatı. Cool tavrımı artık kaybettim ve çok agresif bir şekilde hem yakın çevreme hem de kendime baskı yapıyorum. İşi akıl ekseninden çıkartmışım, tamamen saçmalıyorum artık. Varolan azıcık şansımı da sıfıra indiriyorum. Kız pas vermiyor ve ben, o kadar herkese "yaa uzatmican, yola devam edicen koççççum" diye talkımlar veren ben, "yaaa erkeksin ne zaman ki duygusallığa bağlarsın kadın seni bitirir"diyen ben, "kaçan kovalanır, daha başlamadan çok ilgini belli edersen kızı soğutur şımartırsın" görüşünün bayrak taşıyanı ben, sıçtım işte.

En ağzı dili bozuk postum da bu olacak herhalde, ama şu an biraz alkollüyüm, tüm okurlarımdan özür diliyortum.

Bu Simge'nin kod adını söylemeyi unuttum: The Untouchable. Niye, çünkü eli elime değmedi amına koyim. Millet hala dalga geçer benle. Bu lakabı da o Lafonten denen ibne taktı.

Neyse, konudan kopuyorum yine. Millet bu untouchable yüzünden hala alay eder benle. Ne zaman beylik bir laf etsem, "üüüüü, gözlerin doluyodu ama ben simgeyi istiyorum." diye diyolar. Şu an bu şakayla üzerlerime geldiklerinde çok sinirleniyorum. Ulan lavuklar, herkes kendi kapısının önüne baksın maksın dedikçe de daha bi üstüme gelirler.



Simge bir arkadaşımın arkadaşıydı aslında. Eskiden samimi olduğum bir kız arkadaşımın arkadaşı (sevgili değil, arkadaş). 1,65, sarışın ama koyu sarı, kadında en sevdiğim saç renklerinden biri, bronz ten, dümdüz saçlar, hep ipek gibi. Yazın kısa şort, renkli atlet, renkli flip flop. Çok güzel bir kız.

Ben önce arkadaşıma söyledim, dedim ki "Ya bana bu Simge'yi yaparsın, ya hayatımla oynarsın. Sen seç." Bana kendisinin de Simge'yle çok samimi olmamasına rağmen elinden geleceğini yapacağını söyledi. Sonra konuştu herhalde, kız da yok istemiyorum tipi şeyler filan dedi buna. Ben başka kanallardan da zorluyorum bu arada. Bir toplu buluşmada çektim konuştum. Yok, yokoğlu yok. Sonra telefonlar melefonlar, yok yok yok. İstemiyor işte. Kafamda öyle bir hale getirdim ki ben de kızı. O an önümde sanki JLo domalsa, umurumda olmayacak. Simge'den başka hiçkimse beni tatmin edemez gibi hissediyorum. Kızı öyle büyüttüm ki kafamda, yarın evlenelim dese, hiç düşünmem.

Olmayınca büyük bunalıma girdim. Arkadaşlarım sağolsun, çekip aldılar beni bi şekil ama hala dalga geçiyo pezevenkler.

Peki nasıl bu hale gelebildim?
Untouchable'lar böyledir. Ulaşamamak, belki de ulaşamayacağını anlamak bu hale getirir insanı. İlk aşamada ne seksi kadın diye düşündüğün kişi, kafanda tehlikeli şekilde büyür. Artık isteğin, işin cinsellik boyutunu filan çok aşar. Tüketir adamı tüketir. Bir de senle beraber olmadı ya, hani tamam benden hoşlanmadı, tipi değilim kabul filan dersin. Sonra bi tiple çıkar. Ağır küfür edersin. Lan beni beğenmedin, o kadar 1 milyon kere olmaz dedin de buna mı olur dedin? Ha?. Hiç anlam veremezsiniz. Nedir untouchable'ın kriterleri.


Untouchable Simge'den öğrendiklerim:
  1. En tatlı elma, ulaşılamayan elma.
  2. Aslında biliyosun, ilişkilerde hiçbir şekilde yamulmamak lazım (hiç başlamamış bir ilişki olsa bile) biliyosun ama daha iyi bil, daha iyi bil. Bilip de hep aynı hatayı yapabilirsin çünkü, kulağına kocaman bi küpe olsun.
  3. Untouchable'lara kimin dokunacağı belli olmaz. Bi bakmışsın, ameleyle geziverir valla.
  4. Göt ol, ama hamlesiz olma. Çabuk toparlan.
Deeeepnot:
1. Hala içimde bir yarasın lan Simge. Bi vermedin. Alacağın olsun. Maskara ettin beni çoluk çocuğa...
2. Baya bi alkollü yazdım bu yazıyı, okuyamadan yayınlayacağım. Beni affedin.

7 DIYECEGIM ODUR Kİ...:

Edward Ander dedi ki...

ya işte bu platonik belasını da güzel yapan tarafı o! lanet ossun! simgelere içelim...

efsa dedi ki...

peki sence ya kabul etse idi ne olurdu? bu ilişki yürürmüydü?

Dona Gump dedi ki...

Oncelikle degerli yazarimiza kocaman bir MERHABA. Blogunuzu takip ediyorum ve burada oldugumu bilmenizi istedim...

efsa gibi bende merak ediyorum kabul etseydi sizce ne olurdu?

T.I dedi ki...

@ efsa&Dona

Hoşgeldiniz diyerek başlıyor, uzatmadan cevabımı yazıyorum:

Net bir cavabım yok. Çünkü onu çok iyi tanımıyorum. O yüzden bir "varsayımlar açılımı" getireyim. Çünkü az çok kendimi biliyorum. Ona yani the untouchable'a göre ufak senaryolarımı şekillendireyim.
Eğer,
1- Bir "aaa hemen seks olmaz" kadını olsa idi:
Büyük bir motivasyonla ilişkinin ilk bölümlerini geçirir ve seksten sonra ondan çok çok büyük bir ihtimalle soğurdum.

2- Bir "seks yok, no way, kolay mı o işler" olsaydı:
Biraz kaleyi yoklar, sonra hemen ayrılırdım.

3- Normal bir süreç yaşasaydım. İlişki büyük bir ihtimalle yürürdü. Çünkü, onu çok güzel buluyordum.

4- Normal+ bir ilişkiye dönüşseydi bu. Yani güzel bulmanın yanında, akıllı, kafa, bir sürü fedakarlığa değebilecek bir insan... Daha da bir sağlam yürürdü.

5- Normal++, yasaklı kelimeye doğru sürüklemeyin beni. Çünkü o bir Untouchable ve öyle kalmaya devam edecek.

6- Bu durum için altıncı, yedinci, sekizinci level'lar açık değil. Bilgisayar oyunlarında olur, o level'ların varlığını bilirsin ama bir şeyler yapmadan sen çabalamadan açılmaz. Silik durur böyle, dezaktiftir. Onlar gibi. Yine anlatamadım galiba derdimi.

T.I dedi ki...

Bu ilişki için 6 7 8 açılmaz. Öngörü yapılmaz. (sonuna yazmayı unutmuşum.)

bettybluenun atakları dedi ki...

ben affettim valla seni.))kusura da bakmadım..

kutsalfahise dedi ki...

En samimi ve güzel yazınız buydu bence ;) tebrikler...

 


TEHLİKELİ İLİŞKİLER © 2008. Design by: Pocket