7 Ağustos 2009 Cuma

Yabancıdan bir sevgili? Chloe the Queeny...

Aslında belki başlık şöyle olmalıydı: Yabancıdan uzun süreli ilişki olur mu? Cevabını bekletmeden vereyim: Olur. Olur olmasına da öyle kolay kolay da olmaz. Açıkçası bu durum benim kişisel uzmanlık alanım değil. Tabii o zaman niye yazdın diyeceksiniz. Çünkü bu iki üç gündür gündemimizde arkadaşımız Koray'ın bir yıldan fazladır beraber olduğu Amerikalı sevgilisiyle olan ilişkisi ve sorunları var. Tutamadım kendimi. Önce kendimce bazı soruların cevaplarını vereyim sonra anlatayım.

Başta uzmanlık alanım değil dedim diye, o sulara dalmadığımı düşünüyorsanız hata edersiniz. Hemen çok kısa bir bahsedeyim. 4 sene önce turistik bir Amerika gezimde tanıştığım bir kız vardı: Chloe. Kod adı Queeny. Chloe the Queeny. Yunanlı bir babadan olma, Amerikalı bir anadan doğma. Çok güzel bir kız. Hatlar inanılmaz. Hıh şimdi tipi anlatmadan önce büyük bir paragraf açmam lazım:

Lakabı Queeny idi, çünkü, son Cadılar Bayramı'ndaki kostümü yukarıdaki gibi bir şeymiş, insanlar anlatıyordu bana, The Queen Bee. Ben merakımdan bir gün giydirip baktım. Çok yakışmıştı. Yukarıdaki resimdekinden bile fazla belki.

Bunca yazdıklarımda, önceki postlardaki bazı önyargıları değiştirin. Mesela notlamalardaki mantaliteyi. Daha doğrusu mantaliteyi değil de davranış politikalarını. Ne mi demek istiyorum? Atıyorum 8/10 verdim dediğim kız için kıza bir yaklaşma politikası güdüyorsunuz. Burada deneyimleyeceklerinizle orada deneyimleyecekleriniz çok farklı. Bizim bildiklerimiz Türkler için geçerli. Kafadan ayrım burada başlıyor zaten. Onların 8,5'u ile bizim 8,5'umuz bir değil. Bizde 6,5 - 7'ler kendilerini 8 zannederler, orada 8,5'lar kendilerini 6 filan sanarlar. Bir kere ezber burada bozuluyor. Orda tipten daha fazla kriter var. Onlarda popülerlik, havalılık filan kadınların karizmasında öne geçebiliyor. Yani çok güzel bir kız aslında elindeki silahın farkında olmaksızın biraz daha silik bir tip olabiliyor orada. Silik kelimesini kesinlikle kötü anlamda söylemedim, hatta bırakın kötü anlamı bir erdem bile diyebilirim.

Geziye gitmeden önce beni gezdirecek arkadaşıma şu linki atıp, gerekli hatırlatmaları yapmıştım. Yani bizi o diyarlarda Sapinto'ya bağlama, sap sap dolaştırma, biraz heyecan, ufak da olsa bi challenge olsun. O da Madeline diye bir arkadaşı olduğunu iyi, güzel, kafa, tatlı bir kız olduğunu filan söyledi bana. At bakayım şu Madeline'nin fotoğraflarını dediğimde gelen fotoğraflar tatmin ediciydi, Ben ne bileyim ibnenin bana kızın 30 kilo zayıf fotoğraflarını attığını. Kız iyi, şirin, şeker, tatlı bi kız da. Tatlıyı da biraz fazla kaçırmış son dönemde, belli oluyo. Basen loblarından biri Wahington'da, biri Florida'da... Hiç oralı olmadım zaten gittiğimde, açılmadan kapandı konu. Ancak ilk çıktığımız akşam başka bir arkadaşı olan Chloe'yi gördüm. Yandım Allah dedim hemen. kısa kollu böyle uçları işlemeli gibi incecik beyaz bir gömlek, sarıyla kumral arası saçlar, saçların birazı toplanmış birazı açık gibi, sanki ilk bakışta öylesine toplanmış, ama kesinlikle öyle değil. Kimse bana o küçük küpeli güzel kulağı göstermekte bir mühendislik olmadığını söyleyemez. bir yerinden kalkmış o saç kulak açıkta o kulakla boyun arasındaki inanılmaz seksi iniş meydanda. Nasıl anlatsam bilemiyorum, resim de bulamadım ama çok güzel, ince hatlı bir yüz, hokka burun. o gömleğin altına bir kot, ama öyle hop altına çekilip çıkılmış bir kot değil, bir değişik bir güzel bir şey. Boy 1,66, vücut hatları inanılmaz yuvarlak. Burada sihirli bir konuya değinmek istiyorum.

Bu güzel sihirli şeyin ne olduğunu azıcık daha uzun uzadıya anlatmak istiyorum. Umarım kelimelere dökebilirim. Yazarken bile heyecan duyuyorum çünkü. Kadında yuvarlak hat oldu mu, bu insanda ister istemez, biraz bile olsa fazla kilo hissi uyandırıyor. Fit olmaksa azıcık kaslı olmayı gerektirir gibi bir inanç var. Ancak hem yuvarlak hatlı olup hem de "sıfır fazla kilo" olabilmek bir kadının sahip olabileceği en güzel vücut tipi bence. Ben genelde ince severim, biraz kemik çıkıklığı filan bir çok durumda inceliğin handikapıdır, ben onlarla sevmeyi öğrendim inceleri. Ama hem ince olup hem bu hatlar inanılmaz bir şey, tek kelimeyle Tanrı'nın bir lütfu. Yani anlatmak istediğim vücut tipi yani hem yuvarlak hatlı ama hiç fazla kilosu olmayan gözümüzde bir anda canlandırabileceğiniz tip popçu Bengü, çok ince ama tüm hatlar yerli yerinde. Zıttı örnek de Gülşen, fit ama hatlarda o yuvarlaklık yok.

Bana göre Bengü'nün en güzel hallerinden biri

Ulan yine hiçbir şey anlatamadım vücut anlatmaktan. Neyse,şeytan detaylarda gizlidir. Di mi? Chloe the Queeny de zaten gruptaydı, iyi zannettiğim ama iş böyle laf ebeliği yapmaya gelince manda boku gibi sıçtığım İngilizcemle iyi kötü altyapımı kurdum. Zaten Yunan kökenli birisi, "topraam" sayılır. Fakat hiç gelmemiş Avrupanın Yunanistan kısmına filan, "aaa gel de bi gör baba topraklarını" ayarları verdim. Atina'dan, Selanik'ten filan bahsettim ona. İki kelimeyle, Easy Job ;).

Onun çok gezme fırsatı yoktu bizim gibi, orada öyle izin al, işi biraz salla, burası gibi değil. Daha programlılar. İki 3 gün ben de onun yanındaydım zaten, yakın olmak için bir iki gün de cabası yaptım, 4-5 gün etti. En son ring'i tamamlayıp 2 gün de erken döndüm onun oraya, etti bir hafta (2 ay sonra, o 2 aylığına Türkiye'ye geldi. Onunla kısa bir Yunanistan Turu yaptık. En son İzmir'e de götürdüm. "Türk-Yunan savaşının burada noktalandı, artık savaş yok. Sevişmek var." "hadi bakiyim" dedim. Yatakta daha rahatlar, insanı da rahatlatıyorlar. Biraz benciller, bencil davranmamalarını istiyorsan en önemli silah iltifat, biraz lafla yönetmek gerekiyor oyunu. Chloe'ye 8'den aşağı bir yatak performansı verirsem, Zeus'lar Afrodit'ler, Eros'lar, Apollon'lar üstüme çökerler. Poseidon gelir, donumu sıyırır donumu. Gerisini siz düşünün.

Gel gör ki, yabancı sevgilinin zorluklarından, avantaj ve dezavantajlarından bahsedemeden yine uçkur hikayelerine dönen T.İ, bir sonraki postunda daha ciddi konuşlara değnebilmeyi şiddetle umar.

9 DIYECEGIM ODUR Kİ...:

Wanted dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Wanted dedi ki...

Görüntüleri aklında çok iyi tutuyorsun.
Baksana hepsini kıyafetine kadar hatırlayabiliryorsun :D
Fotografik bir hafızan var sanırım :d
senin matematiğinde iyidir kesin ;)

T.İ. dedi ki...

@ Wanted: :)Bu işin matematiği hafızası yok. Anten işi bu. Açık tutmak lazım antenleri.

efsa dedi ki...

Tavaf bitti. Yerime dönebilirim.

T.İ. dedi ki...

@ efsa
selam, yorumların için teşekkürler. Hoşgeldin. Tavaf bitti derken?

@ Dona Gump
Sana da merhaba. Hoşgeldin. Ya da zaten bradaymışsın haberim yokmuş.

@ efsa&Dona
The Untouchable ile ilgili sorunuzu yanıtladım.

tekrar teşekkürler

efsa dedi ki...

Tavaf; "blogunu okumaya yazılarının en başından başlayarak dört döndüm" demek.

T.İ. dedi ki...

Ekleyeyim mi vocabulary'e :)

Wanted dedi ki...

sozluğe döndü burası :D

bettyblue dedi ki...

sende mühendis zekası ve biraz da kadın bakış açısı. Bu tip detayları ben bile detaycı biri olarak bu kadar iyi anlatamazdım.Önce sadece yattığı, tavladığı kadınları anlatan birisinin bloğu diye düşünmüştüm. Ama çok ayıp etmişim.İnce detayların yüzümde kocaman gülümsemeler oluşturuyor... ayrıca yorumcular da hiç boş kafalı tipler değiller..Sevdim ben burayı.. senin yazdıklarından bir kitap yazmayı bile düşünüyorum hatta:))

 


TEHLİKELİ İLİŞKİLER © 2008. Design by: Pocket