6 Haziran 2013 Perşembe

başlık yok.


3 DIYECEGIM ODUR Kİ...:

Unknown dedi ki...


çok güzel gerçekten kadın giyim,elbise, abiye,kıyafet,
tunik,tesettür giyim,bayan giyim,etek,
elbise,moda,marka,trend,
viskon,vizon,şifon elbise,şifon tunik,
kreasyon,kayra,fuşya,ekru,
türban,günlük elbise,çocuk giyim,sexi iç giyim,
sexi çamaşır,fantezi,fantezi iç çamaşır,
Güzellik Merkezi,
Güzellik Salonu,
Medikal Ayak Bakımı,
Ozon Tedavisi,
Vücut Bakımı,
Lazer Epilasyon,Cilt Bakımı ,Kalıcı Makyaj,
eticaret sitesi

ender dedi ki...

İstanbuldan 3 cu arayan ciftler ve bayanlar arayin tanisalim 05397001781

Turankayseri dedi ki...

Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim minyon tipli yaşımı gostermeyen insancıl vede olgun biriyimdir Uzun süreli sadık samimi bir dost bir arkadaş vede bir sırdaş iliski kurabilecegim benim gibi düşününen Kayserili bir bayanla bu adımı atmak vede başlamak istiyorum amaç her ne olursa olsun yalansız vede samimiyetin önemli bir yeri olmasını isterim arayisim daldan dala konan bir arkadadlik değildir sadece bir kişiyle konuşup ne yaşayacaksak onunla yaşamak ne paylaşacaksan onunla paylaşmak istiyorum gizlilik güven samimiyet güvenle bana ulaşabilirsiniz 05523367078

 


TEHLİKELİ İLİŞKİLER © 2008. Design by: Pocket