26 Mayıs 2010 Çarşamba

Lüfer doğulmaz olunur!

Dün gece başladığım ama bitiremediğim, bugün reedit ettiğim yazı.Bilmeyenler için: Lafonten benim çok eski bir arkadaşımdır.

Dün gece:
Az evvel eve geldim. Lafonten bıraktı. Kafaları çektik. Şunu bilin ki şu an yazdığım her bir satır, yarın şirkete gidişimi 5 dakika ileri atar. İş de var ya neyse…Şu an ona kasamayacağım.

Lafonten az evvel çok komik bi laf etti. Sağolsun, içince saçmalıyor. Taze taze yazayım diye oturdum yoksa gecenin üçünde ne işim var. Dedi ki “Lan varya, bi’ gün ben ünlü olursam ne kasetlerim çıkar benim haa” (Bu aralar malum partinin, malum genel başkanının kaset skandalı vardı, gaza gelmiş hasbam)

“Ne kasedin çıkıcak lan i.ne” dedim.

ve konuşma şöyle devam etti. Sonradan düşününce ne kadar saçma ve komik olduğunun farkına vardığım bu konuşmayı kayıt altına almak istedim. Umarım atlamadan yazabilirim.

LaFonten: Bak yine en gıcık olduğum şey, hepiniz çok hafife alıyosnuz beni. Hafife alma olm beni. Var yaaaa, o kasetler bi çıksın, ah bi çıksın. Yer yerinden oynar yeeeeeeeeeeer.

T.I: Çok istiyosan çek kendin bakarsın star olursun, sızdırırsın piyasaya. Daaa, bana sorarsan değil yer yerinden bi s.k oynamaz be Lafontenim.” dedim.

Eğri oturalım, doğru konuşalım. Ben y.vşak bi adamım. Bu kanıya nerden vardın derseniz şurdan vardım. Ben çok içkiliyken, konuştuğum insanlara hitabım hemen değişir. Kimle konuşuyosam, sonuna iyelik ekini tık diye eklerim. Yok yok. Kendime haksızlık etmeyeyim, samimi olduğum birisiyle konuşuyorsam diyeyim. Örnek, sürekli Lafonten dediğim adama, Lafontenim derim. Tufan’a Tufanım derim, Carlos’a Carlosum derim.

T.I: Senin bu sektörde gelebileceğin maksimum yeri söyleyeyim mi Lafontenim

LF: Söyle be T.I’ım (benden beter olmasın bu da ayrı model bi y.vşak :))

T.I: Diyelim ki çektin. Senin görüntülerin gelebileceği zirve noktasını söyleyeyim mi? Bence senin kaset amatör turkish porn olarak youporn’daki, xhamster’daki yerini alır. 1 günlüğüne üst kısımları işgal eder. Ardından da benim gibi next next next’i tıklayıp sebat edenler görür seni. Yokolur gidersin. Yerler seni kurtlar sofrasında Lafonten’im. Ben de görürsem seni orda ne şoklanırım ha.

LF: Sen geç dalganı, şu babamı bi ikna edebilsem .... işinde para olduğuna, bi getiretebilsek o malzemeyi, direkt büyük işadamıyım olm. Lafonten Holding, Özel Lafonten Üniversitesi, Lafonten Hastaneler Zinciri, Lafonten Hayvan Barınağı... Hepsi yolda, paket program. Sen anlayamadın beni

T.I: Lafonten Hayvan Barınağı mı?

Lafonten: Yaaa, ne sandın inek! O klasmana çıktın mı bu işlere de giricen, sosyal sorumluluk, şşşş. Öküz geldin öküz gidicen. Heeey hey! Nato kafa nato mermer. Her şey planlı bende.

T.I: Lafonten Hayvan Barınağı, Sloganı da "Konuşun onlarla". Fabl mıydı lan o neydi.

LF: Ha fabl fabl. Hıyar!

T.I: Lafontenim ya o kadar okudun. Şu babanın, adamcağızın batırdığın paralarıyla var ya İstanbul’un bütün köpeklerini, kedilerini, hadi onları geçtim, boğaza akın yapan lüferlerini bile doyururdun.

LF: Orda dur! T.I’ım sen içince iyice sapıtıyosun, biz lüferleri değil, lüferler bizi doyurur. Bunu asla unutma. Öyle bi hayvandır lüfer. İnsana ihtiyaç duymaz, insan ona duyar. İnsan olmasa 10 numara hayat yaşar lüfer.

Bu hafta nostalji köşemizde: Lüfer Akını

T.I: Olm zaten lüfer kalmadı ki, onlar boğaza akın etmeden, insanlar onlara akın edince onlar da tepki koydular. Asil hayvan olm Lüfer. Sen ben gibi mi?

LF: İyi dedin. Amma yediler bizi senelerce di mi? Asil hayvan. Vay vay vay! Hep atlar asil hayvan, köpekler asaletin timsali filan derler ya. Yok yaa. Büyük yalan. Bence dünyanın en asil hayvanı lüfer.

T.I: Bence de lüfer. Evet lüfer.

LF: Niye olduğunu da izah edeyim, senin kafan basmaz şimdi T.I’ım.

T.I: Anlat koçum.

LF: Atın köpeğin binbir çeşidi var. İngilizi Arabı, kıratı, doru atı, yabanı, teriyeri, buldogu, sarısı, siyahı, almanı, fransızı. Saldırganı sakini, uğurlusu uğursuzu. Lüfer öyle mi. Lüfer lüferdir. Tutarlı. Tek renk, kafa kartıştırmaz. Büyüklüğü bile değişirse adı lüfer olmaz. Mesela at öyle mi, ulan el kadar midilli bile at. Lüfer öyle asildir ki bi küçüğünü aynı isimle çağıramazsın. Sarıkanat dersin. Lüfer öylesine asildir. Yavrusuna bile lüfer denmez. Lüferin yavrusuna yumurta denir. Ne denirmiş?

T.I: Yumurta

LF: Aferin. Yumurtadan çıkıp biraz serpilince Defneyaprağı derler, sen bilmezsin. Yenmez, günah. Senin anlayacağın, lüfer doğulmaz, olunur! Öylesine asil bir payedir ki lüfer olmak fazla kalınamaz o tahtta, lüferliğin sonu kofanalıktır.

T.I: Ulan Lafonten, biyoloji zooloji mooloji, hepsini bi kalemde sildin lan. Tür, cins, mins s.ktin attın hepsini bu nası bi karşılaştırmadır filan demek istiyoruım ama dediklerin de aklıma yatmadı değil. Sen yine de ayıkkafa bu önermenden fazla bahsetme, deli derler adama.

LF: Ben bu işin piriyim olm! Formül basit. Türkiye Cumhuriyeti Futbol Takımı Suriye’ye Şut Attı.

T.I: “Hı.”

LF: Olm hem cahilsin, hem de çok konuşuyosun. Büyük tehlike.
Türkiye Cumhuriyeti Futbol Takımı Suriye’ye Şut Attı. Hatırlamıyor musun?

T.I: Lafonten istersen ben kullaniym olm, iyice kanına karışmaya başladı lan alkol.

LF: Hıyarsın hıyar. At geriye kalan harfleri, al baş harflerini. TCFTSŞA, uzat bunları da, al sana Türk biyoloji müfredatının kırkıncı yılı. Unutulur mu lan bu? Bak o baş harfler şu anlama geliyodu. Kimdi senin biyoloji öğretmenin yaaa, o hoooo, çağıralım çeksin kulaklarını.

Tür, Cins, Familya, Takım, Sınıf, Şube, Alem.

T.I: Vay be, büyük biyologmuşun sen be Lafonten. AÇok hakimsin olaya. Atın bir sürü cinsi varsa balığın da bir sürü cinsi var diyercektim ki, senin mevzuyu yalayıp yuttuğunu sezdim. Sözün üstüne söz etmem hocam.

LF: Ne sandın, ben bu lüfer hipotezimi Türkiye Cumhuriyeti Futbol Takımı Suriye’ye şut attı imbiğimden geçirdim ve sonra insanlıkla paylaşıyorum olm. Her şey bilimsel. Bu çerçevede, ölçtüm, biçtim, tarttım, verileri analiz ettim. Sonuç: En asil hayvan Lüfer çıktı. İşkembe-i kübradan sallamıyoruz heralde. Denyo.

T.I: Oooooo, Kübra dedin işin rengi değişti şimdi Lafonten.

LF: Var ya, çok i.ne adamsın.

T.I: Lüfer mi Kübra mı?

LF: Ne alaksı var lan?

T.I: Lüfer mi Kübra mı?

LF: Ya sen ne pis herifsin ya, en içimi gıcıklayan şeye getiricen ille konuyu di mi? Seçim yapamnicam. Denizkızı olur ya, Lüferkızı diyeyim. "Üstü Kübra, altı lüfer olsun”

T.I: iğrenç adamsın vesselam.

Son dakika açıklaması:

Bu aralar Kübra diye bir afet-i devrana sardırdı arkadaşım Lafonten. Çok tatlı bir kız, kod adı da takdir edersiniz ki Lüferkız. Zaten bizim jargonda “içimi gıcıklayan” dedi mi anla ki iş sadece fiziksel etkilenme değil. Bildiğiniz aşık oldu kıza. Aşık olunabilecek bir kız gerçekten de... Uzun zamandır ilk kez doğru hedef peşinde görüyorum Lafonten’imi. Lafonten bu işlerde kendine çok güvenli gibi görünen, ancak böyle cidden etkilendiği durumlarda çok fena sıçan bir adamdır. Kendisi böyle olduğunu bilmez ama, o kendini hep güvenli sanar. Çaktırmadan bir desteğe ihtiyacı olduğunun farkındayım. (Şimdi böyle konuşunca arkadaşıma tepeden bakıyo gibi görünmek de istemem, dışarıdan bakıyorum sadece. O Allah bilir bende ne defolar görüyordur ve haklıdır.) Haftasonu için çok şahane bir organizasyon planladık. Ben, Billie Jean, Lafonten, Lüferkız. Billie Jean’e de brifingi verdim. Nası cilalayacağız Lafonten’i konusunda. O da bana “Senin bildiklerini ben unuttum güzelim, meraklanma .” dedi. Lan herkes de bana bi posta koyma yarışında bu aralar ya, neyse. Du’ bakalım.



7 DIYECEGIM ODUR Kİ...:

küfkedisi dedi ki...

hakikaten çok eğlendim ya :)))

takdir ettim ben lafonteni valla :D

cipim dedi ki...

yumurta kısmında koptum ben, içtiğim soda burnumdan çıkınca evde okumaya karar verdim. :D

T.İ. dedi ki...

@küfkedisi: Lafonteni ne açıdan takdir ettin küfkedisi? Hayallerini mi :)

@cipim: Doğru söze ne hacet. Yumurtaysa yumurta 150 promil adamın saptamasına açıklama olmaz :)

küfkedisi dedi ki...

o kafayla bu cümleleri kurabilmesini ve tabii ki hayal gücünü :))))

azra dedi ki...

"aşık olunabilecek bir kız" demişsinya T.İ.,nedir bu etiketi yapıştırmanıza neden olan kriterler,yani neye göre belirleniyor bu "aşık olabilme ihtimali olan doğru hedef"?
merak ettim...
gerçekten...;)

T.İ. dedi ki...

Bilmiyorum ki. Net bir cevabım gerçekten yok. Genelgeçer güzellik ve karakter tanımlamalarından öteye geçmez sanırım bu konuda diyebileceklerim. Karakter, güzellik özellik... Bunlardan öte bir hava var bence. Demek istediğim şey o. O havanınsa tanımını bilmiyorum.
Kaçta kaç azot, kaçta kaç oksijen.

Sevgiler
T.İ

azra dedi ki...

keyifle okuyorum bloğunu T.İ...

sadece çok sık kullandığın bi kelime olmadığı için 'Aşk', görünce merak ettim senin gözünden nasıl göründüğünü...bu nedenle sordum...
ve gördüm ki işin piri-nin gözündende olsa aşk aynı AŞK...
teşekkürler...;)

sevgiler bizden...

 


TEHLİKELİ İLİŞKİLER © 2008. Design by: Pocket